2012. február 27., hétfő

8.fejezet. Emlékszem


*

Emlékszem



Elizabeth reggel mikor a másik oldalára fordult egy mellkasba botlott . David melkasa volt az . Elizabeth csak azt tudta ,hogy előző életében ki volt és emlékezett Davidre ,de nem mondta el neki David ,hogy ő egy vámpír . A lény végtelenül boldog volt ,hogy vissza kapta szerelmét . Csókkal köszöntötte . David félt a lánynak elmondani az igazat attól félt talán meg ijedne. De Elizabeth sem volt hülye . Meg kellett beszélniük ,de nem most . Elizabeth fel ült az ágy végébe .-
    -most már elmondod ,hogy mi történt ? - kérdezte
    -nem merem . - válaszolta David . Elizabeth megsimogatta a fiú arcát .
    -nagyon szeretlek David . A második életemben sem változtak az érzéseim ezt tudnod kell. - mondta.
    Eközben a Johnson házban Thomas és Adel a nagy esti hancurt pihenték ki egymmás mellet ébredtek mezítelen tetük egymáshoz simult . Thomas adelra csak egy játék szerként tekintett , de Adel beleszeretett a fiúba . Bridget épp akkor ért haza és látta ahog Thomasék egymás mellet fekszenek. -
    -legalább nektek jó volt az estétek .- mondta .
    -hol voltál ? - kérdezte kocos hajal Adel testvérét.
    -vadásztam . Le kellett vezetnem a feszültséget . -mondta.
    -megértem amikor én látom Davidet smárolni Elizabethtel én rám is rám jönn a düh . - mondta Thomas. Adel felket mesztelenül az ágynál magára húzta tangáját és melltartóját majd töltött a véres tasakból magának egy kicsit és bele kortyolt. Bridget be ment a z egyik vendégszobába és lefeküdt az ágyra bámulta a plafont . „mi történt ezzel a szerelemmel hisszen régen szeretett” gondolta magában a lány . David haza ért és értetlenül meredt testvérére és a két lányra
    -Ti mit kerestek itt ? - kérdezte értetlenül .
    -valahol lakniuk kell nem de ? - mondta Thomas.
    -de itt ? - kérdezte. Majd mit sem érdekelte a többiek be vonult a szobájába utána Bridget és leült az ágyra .
    -mi történt velünk David ? - kérdeztte a lány .
    -régen szerettél nem de ? - kérdezte ismét .
    -igen szerettelek ,de nem feledtem az akiért én lettem vámpír akiért feladtam az életem . - mondta david . Bridget le ült mellé az ágyra . És megsimogatta arcát .
    - nekem sem volt könnyü életem hidd el David . Mi előtt vámpír lettem született egy lányom ,de elvették tőlem .
    -sosem beszéltél arról hogy lettetek vámpírok . - mondta a fiú.
    -akarod tudni ? - mondta könyekkel küzködve Bridget .
    -igen .-válaszolta.
    - 1283ban születtünk Adellel egy kis Britt faluban én 176 évessen terhes lettem és szültem egy csodálatos lányt ,de apám elvette és elvitte tőlem Adel hiába kűzdött és én is . Adel és én nagyon jó testvérek voltunk annyira szeretük egymást ,hogy mindenre képesek lettünk volna . Adel megismert egy férfit aki vámpír volt és egyben vámpírokat írtott. Beleszeretett ,de Adel és én meg tudtunk a fájtájáról egyst mást és meg akart ölni mindket futottunk az erdőben és köszörögtünk az emebreknek ,hogy nyissanak ajtókat . A érünket akarták és ebből csak a halál volt a viztos kiút haza futottunk anyámék akkor anyámékat lemészárolta az egész családomat . Adel elment ,hogy bezárja a házat én meg fogtam egy kés és ledöftem magam . Adel nem tudott nélkülem élni így .
    -felköttöttem magam ,mert ha a testvérem hallodt én se lehetek egyedül .-mondta Adel .
    -felkelltem és nem értettem miért keltem fel és véres volt a szám a ruhám és levegőért kapkodtam és mikor magam elé pillantottam láttam ,hogy Adel egy kötélen lóg levágtam a kötélről és rá úgy 10 percre feléledt . Ez a mi nagy titkunk és nem szerettünk erről beszélni érted már miért ? - kérdezte és mesélte Bridget.
    -Persze . Nagyon sajnálom . - mondta David .
    -az volt életem vége ,de legrosszabb persze mikor a testvéremet holtan láttam . -messélte Adel majd ki ment a szpbából . Bridget oda ült David mellé aki elvolt képedve a történettől és belenézett a szemébe
    - Én még mindig úgy szeretlek ,mint régen . Mondta majd ajka közelitett az övéhez . David elhúzta a fejét felált és még mielött megcsókolhatta volna őt és kiment az ajtón . Bridget terve megint nem jött össze .

David Elizabethhez sietett aki mikor kinyitotta az ajtót forró szenvedélyes , édes csókkal fogadta .
    -Daniel nincs itthon . - mondta Elizabeth. David csak mosolygott .
    -Elkell valahova ,hogy vigyelek .-mondta . Elizabeth csak bolított. Majd David kézen fogta és elvitte őt abba a házba ahol Elizabeth fel nött még 19 században . A ház romos volt ugyan ,de Elizabethnek eszébe jutatott sok szép emléket . Be ugrottak dolgok mikor a kertebn Daviddel kergetőzött . Mikor édes apja messélt neki . Be ment a házba és megrohamozták az érzések .
    -David még mindig nem tudom mi történt velem . - mondta .
    David magához ölelte és azon gondolkodott ,hogy mondja el az izagat szerelmének . Sohajtott egyett majd szorosabban ölelte kedvesét.
    Mikor vissza értek Elizabeth csak úgy le huppant a kanpéra . rá nézett Davidre aki mellé ült . David végig mérte a lányt majd csókolta . A lány bevadult . Elkezdte csókolni David nyakáit akinek látszólag jól esett a törödés . David felkapta a lányt és felsétált vele a lépcsőn közben csókolta lassan romantikussan majd letette az ágyra . A fiu levette Elizabeth polóját mejd le döntötte az ágyra és csókolta a nyakát a mellét majd a hasát ki gombolta a lány gatyáját és lehúzta szexys fekete tagáját majd nyelvével kényesztette a lányt . Elizabeth a gyönyör tartotta fogságban nem érzett még ekkora szenvedélyt senki iránt . David végig csókolta ismét Elizabeth Mezítelen testét . a lány felült az ágyra és levette David ruháit a takaró a földön landolt ahogy a ruhák is . David finoman a lányba hatolt majd közel engedte magához mozgott benne lassan majd gyorssan egymás szemét fürkészték közben és a lány élvezte ahogy David szemében látja a tüzet . Szenveélyessen csókolta és édesgette a lányt . A tempó fokozódott a vágy elhatalmosodott feletük . élvezték egymást és David arca furcsa lett szeme fekete lett szemfogai elöjötte Elizabeth megijedt . Felpattant és dadogva azt mondta
    - mi vagy te ? - kérdezte rémülten .David vett két mény levegőt és elindult a lány felé aki az hátrálni kezdett.
    -nem bántalálak soha . -mondta David .
    -most meny innen . -ordított rá Elizebeth .
    -Liza …. kérlek ne csináld mindent elmondok . - kérlelte.
    -nem érdekel … hagy békén tünj el ..te szörnyeteg- kiáltott rá majd neki vágta a holmiát.
    -nem akarom tudni mi vagy csak meny el .. - mondta idegessen .
    David felkapta ruháját és sebessen ki ment az ajtón majd becsapta az ajtót maga mögött. Elizebth mesztelenül magára húzta a lepedőt és sírni kezdett.
Bridget a szobában egy képre mered amelyen ő és David voltak .
    -kopp-kopp-mondta Adel .
    -gyere be .-mondta a lány .
    - az idő sürget biztos le akarod adni a lányt Edgárnak ?-kérdezte Adel.
    -biztos.-válaszolta határozottan.
    -david gyűlölni fog.-mondta tetvére
    -nem érdekel majd ujra belém szeret . De a lánynak mennie kell testvérem ….. nem akarsz szabad lenni majdnem 700 évnyi menekülés után ? -kérdezte Bridget. Adel bologatott
    -mi történt veled Adel eddig én voltam a vajszívü hova lett a vad testvérem ?-kérdezte.
    -féltem h elvesztem Thomast.-mondta
    -nem fogod edig se szeretett téged csak Liza bizzé izzé …-dadogott Bridget
    -elizabeth-mondta Adel .
    -az .. ő kell neki és ha már Edgárnál van a lány a mién a Johnson fiúk szíve. -gonoszkodott Bridget

2 megjegyzés:

  1. Csajszi.Ez nagyon de nagyon jó lett.Imádtam.Várom a folytatást.puszika

    VálaszTörlés