2012. március 12., hétfő

Kulissza titkok ;)


Sziasztok !
 hoztam kis kuliszatitkokat ;)
Még nem is írtam semmit a bogról szóval a blog lényeg valójában az ,hogy egyszer egy videó alapján kipattant ez az ötlet ,hogy előző életet kéne megírni.
Elismerem TVD az alapom ,de saját fejből pattannak ki a dolgok .
pl David egy létező emberen alapszik aki számomra nagyon fontos ember ő nem más mint az én kis szerelmem .
Nagyon adok a véleményére és ki is kérem a tanácsát .
nem mondhatnám ,hogy Elizabeth én lennék bár nem tudom nem látom magam benne . ezt a nevet valójában a karibtengerkalózaiból szedtem :P
Thomas meg csak úgy jött a név majd mikor megszemélyesítő színészeket keresetem és TSC-ből Adam jutott eszembe akkor tudtam meg ,hogy Thomas dekker a neve és jót nevetem ezen.

pár videó amit én készítettem :











Bloghoz :P











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése