2012. május 22., kedd

Második évad


Previous life 2
Not all is as it seems!
Keep the love.Because you never know how long you live.
If you are an angel come down among us don't think a good sign.







Elizabeth könnyeit vissza fogva nézte David arcát. David szerelme arcát kémlelte nem tudta elhinni ,hogy a lány itt áll elödte.
-Ez hogy lehetséges?-kérdezte. Jennyn várta ,hogy Elizabeth elmondja az igazat.
-Szívem szeretnék neked bemutatni valamit-mosolygott majd letörölte könnyét. Ekkor egy vörös haju szép lány jött elő a másik szobából.
-Amy Pond-suttogta Elizabeth . Amy Davidre mosolygott.
-Honnan vagy nekem olyan ismerős? -kérdezte meg lepetten.Ekkor Amy elindult feléjük majd leült egy székre.
-Emily Pond leszármazotta vagyok és egyben nagyon csak hasonlítok rá.-mondta.
-Emily hát persze aki segített Elizabethet vissza hozni az életbe.-mondta.
-Igen csak nagy árat fizetett érte.Ahogy én is-
-ezt hogy értsem?-kérdezte majd egyik kezével Elizabeth kezét fogta.
-Mikor a felmenőm segített nektek rá 1 hónapra meghalt magára hagyta 3 éves kislányát aki a férjével maradt. Akkor régen Elizabethnek nem szabadott volna újjá születnie.-mondta teljes komolysággal.
-Mikor megtudtam ,hogy Faye mire készül tudtam végezni akar velem a múltam miadt. Felkerestem Amyt aki segítségemre lett.-mondta Elizabeth.
-Elizabeth sorsa most a halál lett volna.-mondta Amy . Ekkor David teste megfeszült az idegességtől.
-Nem igaz!-vágott a szavába.
-Mindenkinek meg van a maga sorsa David neked az ,hogy vámpír lettél a testvéreddel együtt Jenny sorsa is ez volt. Elizabethé a halált. Nem hiába halt meg kétszer is. Nekem is megvan és ,hogy most segítettem azért volt mert szeretem Elizabethet és ,ha ezzel az életemmel fizetek ,mint a felmenőm ,hát legyen álok elébe.Így is kínozz a képességem.-mondta a lány.
-Miféle képesség-kérdezősködött Jenny
-Jövőbe látok időként vagy megtudom jósolni egy adott stratégia kimenetét. És tudom ,hogy Elizabethnek még vannak feladatai így mikor értesített engem röktön készítettem neki egy italt amit ha megissza védve lesz a haláltól ilyen tetsz halott álapotba került -mesélte Amy.David alig tudta követni a lányt olyan gyorssan és furcsán beszélt.Másra nem is nagyon tudott gondolni csak ,hogy vissza kaphatta szerelmét.
-Elkell mennünk Thomas és a többiek ,de főleg Daniel nem tud róla ,hogy élsz-mondta izgatottan.
-A temetés után eléggé maga alatt lett a nagybátyád-
-temetés...?? rendeztetek nekem temetést?-mosolygott meghatottan Elizabeth.
-igen és jennynek is-nézett rá a fiatal megszeppent lányra aki még a vérszagával köszködött.
-Anyám hol van?-kérdezte szomoróan. David közelebb ment hozzá és a kezével arcon simogatta.
-Elment a városból még az nap nem akart többé itt lenni minden rád emlékeztette-mondta.Jenny szeme fekete lett és a fogai elöjöttek David tudta ,hogy a fájdalom dolgozik most benne így legugolt elé és nagy levegőket kezdett venni amit a lány utánzott. Majd felált és elsietett a pincébe ott egy hütőládából ki emelt egy vértasakot egy pohárba töltötte és át adta a lánynak
-Ettől kicsit jobb lesz-suttogta egésszen halkan csillingelő hangon.

Minden olyan más lett miután mindenki értesült Elizabeth titkos cseléről Sofi boldogan , sírva ölelte magázon szinte testvéreként szeretett barátnőjét Daniel felkapta a lány ölelte ahogy csak tudta szorította
-Miért nem mondatd el nekünk mire készült akkor nem fájt volna?-kérdezte Daniel.
-Ha tudtátok volna Faye nem vette volna be és nem hinne most hallodtnak engem.Sajnálom ,hogy hazudtam és nem mondtam el neked az előző életem rejtelmeit ..sajnálom-mondta Elizabeth.

Haza fele idultak és David be sétált az ajtón ahol már Thomas várta.Thomas meglökte bátyát.
-Mi a francért viccelőtsz ilyenekkel ,hogy gyere a házba Liza él?-mondta idegesín majd a falnak lökte. Elizabeth éppen akkor jött be a házba Amy,Sofi és jenny kiséretében . David a földön volt Elizabeth Thomasra meredt. Thomas kétszer is rá nézett a lányra nem akart hinni a szemének.
-Liza??-mondta nagy gombóccal a torkán egy pillanat alatt ott termet és magához szorította a lányt. Elizabeth nem értette ezt ,de ő is vissza ölelte a fiut. Thomas nagyokat sóhajtott és érezte a lány szíverését. Megsimogatta szép haját majd két keze közé fonta kerekded arcát.
-Hiányzoltál..!-mondta remegő hanggal. Elizabethet mosolygott és elengedte a fiút majd szerelméhez sietett és átkarolta .
-Hát persze..minden a régi-mondta idegessen majd italt töltött magának.
-Amúgy Jen?!-örülök ,hogy itt vagy . Mosolygott a lányra. Aki visszonozta azt.
-Te vöröske ki vagy?-mondta majd kortyolt egyet az italába egyszer csak le tette azt majd a nyakánál fogva felnyomta a lányt a falra. A lány levegő után kapkodott ,de kezét rá helyezte a fiu homlokára amitől a fiúnak nagy fájdalma lett és elengedte őt.
-Az akivel nem érdemes újjat húzni.-mondta Amy.
-Te vagy az boszorkány aki vissza hozta Lizát az életbe még 19 században.-mondta.
-Nem! Én a leszármazotta vagyok.-mondta . Ekkor a lány összerogyott és elájult. Elizabeth és a lányok oda siettek majd a kanapéra tették. Mikor a lány felébredt Sofi vizzel itatta.
-Mi a baj ? Mitörtént?-kérdezte aggódva Elizabeth.
-Láttam..láttam .. őt...-dadogott a lány.
-Kit kit??-kérdezték vissza.
-Nephilimet-suttogta
-A mit??-kiáltott rá Sofi
-Anael.-mondta Amy még mindig rejtelmessen.Michale hallodta ezt a szót már Nephilim
-Tudom miről beszél.-mondta idegessen Michale.
-Hol van ő??-kérdezte majd legugolt Amy elé.
-Pierce erdőben ...- Szólt a lány majd mindenki egymásra nézett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése